Новини проекту
Спільноті адміністраторів сайтів шкіл та ліцеїв!
Новий навчальний рік!
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Голосування
Як Вам новий сайт?
Всього 3 людини

Звіт про проведення тижня інформатики у 2024-2025 навчальному році

Дата: 20 січня о 21:50

Звіт про проведення тижня інформатики

у 2024-2025 навчальному році

У школі з 11 по 15 лютого 2024 року проходив Тиждень інформатики та інформаційних технологій для учнів 2 – 11 класів.

Відповідальною за проведення предметного тижня була  вчителька інформатики Ковтунович Катерина Володимирівна.

Заходи були спрямовані на  розвиток творчої фантазії;  логічного мислення;  вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;  формування обов'язковості, відповідальності, креативності.

Мета проведення тижня:

  • виховувати прагнення до оволодіння знаннями і навичками роботи на ПК;
  • заохочувати дітей до роботи в групах (командах); 
  • розвивати творчі здібності учнів, зацікавленість до вивчення інформатики та інформаційних технологій;
  • виховувати вміння працювати в команді, почуття відповідальності за колектив;
  • закріпити і впорядкувати, набутий на протязі навчання, досвід з основ інформатики і обчислювальної техніки;
  • виховувати в дітей самодисципліну, самоконтроль;
  • розвивати довготривалу пам’ять учнів, самостійність суджень, комунікативність, уважність, витримку.

Щоденник предметного тижня    

11.11.2024 р.

1. Відкриття тижня інформатики. Ознайомлення з завданнями, правилами та умовами участі.

На лінійці було оголошення про початок тижня інформатики та інформаційних технологій. Школярів ознайомили з графіком предметного тижня і запланованих заходах.

2. Перегляд відео-ролика «Кібербулінг і Кібершахрайство».  Пошук власних прикладів.

Для учнів 10-11 класів було представлено навчальний ролик про те, як захистити себе в інформаційному просторі від булінгу, хейтерів, як не потрапити у пастку фінансового шахрайства, а також проведено обговорення ситуацій і дій, які мали б захистити від небезпеки в он-лайні.

12.11.2024 р.

1. Фізкультхвилинки для молодшої школи, метою яких став фізичний розвиток; підгрунтя для творчі й інтелектуальних здібностей дітей, самостійність та наполегливість.

2. Конкурс «Придумай назву» для учнів 5-11-х класів.  Учасники конкурсу  продемонстрували високий рівень креативу, обізнаність у галузі інформаційних технологій.

Переможцями визначили учнів 11 класу з назвами « Apple для не заможніх», «Що кому , а мені компотик» «Геймінг і я»; також веселі назви і друге місце за креатив у 7 класу «Геймер», « Маю ноут, хочу Іphone», «Яблучний компот».
 

3. Інтелектуальна гра «Інфобатл» для 6 класів. Метою був розвиток стійкого інтересу до інформатики; формування творчих здібностей; формування комунікаційної компетенції; виховання поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторення й закріплення вивченого матеріалу в нестандартній формі.

У грі з класу обрали дві команди по чотири учасники: «Весела п’ятірка» з капітаном Бай Світланою та «Скретч» - Ковтунович Олександрою. Команда «Скретч» перемогла з рахунком 17 проти 14 балів. Всі отримали заряд енергії від змагання, багато сміху та освіжили знання з багатьох тем з інформатики.

13.11.2024 р.

1. Інтелектуальна гра «Інфобатл. Мідл» для 8-11 класів. Метою проведення був розвиток стійкого інтересу до інформатики; формування творчих здібностей; формування комунікаційної компетенції; виховання поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторення й закріплення вивченого матеріалу в нестандартній формі.

До участі були представлені команди трьох класів: «Гетьмани» з 11 класу з капітаном Бай Миколою, «Козацька держава» з 10 класу – Білоусовою Іванною та «Сонечко» з 8 класу з капітаном Мовчун Вікторією. Команда «Гетьмани» перемогла з рахунком 28 балів, друге місце у 10 класу - 26 балів та 8 клас з 25 балів зайняв третю позицію. Всі отримали  нагороди, заряд енергії від змагання, багато сміху та освіжили знання з багатьох тем з інформатики.

   

2. Конкурс компютерних малюнків «Мій улюблений домашній робот».  Протягом навчального дня проходив конкурс компютерних малюнків, у якому прийняли участь школярі з 5-го по 7-й клас. Було представлено багато цікавих робіт, особливо від учнів 6 класу.

                                          

Казанчук Соломія                                Дичук Дарина

Жолондієвська Оксана

Роботи, які були визначені найкращими.

3. Брейн-ринг «Незвичайна інформатика».  Метою гри було виявити творчий потенціал та здібності будь-якої дитини, незалежно від оцінок по предмету. (Важливо прищепити поняття про ПК як інструмент, необхідний майже в будь-якій області людської діяльності); підвищити інтерес, захопити учнів предметом, прищепити любов до інформатики через спільну діяльність; розвивати вміння гідно відстоювати свою точку зору в процесі групової та колективної роботи; виховувати культуру мовлення та поведінки, комунікабельність; стимулювати пошуково-пізнавальну діяльність.

Зацікавленість дітей викликав конкурсний ігровий характер заходу. Учасники показали теоретичні знання, вміння розв'язувати логічні задачі, розкрили творчий  потенціал. Перемогла команда першої групи 6 класу з капітаном Жолондієвською Іванною та учасниками Ковтунович Олександрою, Жолондієвською Оксаною, Казанчук Соломією, Бай Світланою, Дичук Дариною та Когаль Лілією.

14.11.2024 р.

1. Об’ємна модель (Використовуючи програмний засіб Blender 3D, побудувати модель гербу України). Умови конкурсу було вдома чи у кабінеті інформатики у позакласний час створити Герб України. Учасниками були учні 9 класу. Протягом двох днів 14-15.11.2024 р. учні працювали у програмі Blender та виконали завдання на відмінно.

2. Дидактична гра «Дешифратор». Мета полягала в тому, щоб через гру сприяти засвоєнню учнями знань, умінь та навичок, пов'язаних з інформатикою, розвивати їхні логічне мислення, креативність та увагу. Дидактична гра робить навчальний процес більш захоплюючим та інтерактивним. Також гра сприяє розвитку командної роботи, комунікативних навичок та вирішенню задач в ігрових ситуаціях.

Учні 8 класу були поділені на пари: виконували дешифрування слів. Всі були активні і ефективні, та в першій підгрупі перемогли Мовчун Вікторія, Герус Єлизавета, а у другій – Чудинович Марина, Янковець Анна.

3. Дидактична гра «Правда чи Дія». Для того, щоб актуалізувати та закріпити отримані знання під час попередніх уроків, збільшити інтерес до інформатики та розвивати повагу учнів один до одного було проведено таку гру між учнями 7 класу. Рандомно вибравши два капітани (Мовчун Володимир та Гаврилюк Богдан), які потім обрали собі учасників, капітани команд обирали Правду чи Дію, витягували картки та відповідали з командою на сховане на них питання. Команда Гаврилюка Богдана перемогла команду Мовчуна Володимира з 21 балом проти 16. Всі активно брали участь та веселились. Хотілось би відзначити учасника команди Гаврилюка Богдана – Гаврилюка Владислава за активну участь і хороші знання предмету інформатика.

15.11.2024 р.

1. Гра-квест «Як козаки в Інтернеті працювали». Метою проведення даного уроку у 5 класі  стала перевірка рівня знань, умінь, навичок, сформованих на попередніх уроках; розвиток уваги, кмітливості, логічного мислення, любові до предмету; виховати активність, комунікабельність і вміння працювати в команді, повагу до інформатики.

Учасниками обрали 8 хлопців класу, а дівчата були вболівальницями. Квест пройшов весело , у піднесеному настрої. Учасники виконували завдання дуже швидко і з захопленням.

   

2. Підведення підсумків.

Важливим завданням сучасного вчителя є постійне удосконалення інструментальних складників розвитку пізнавальної активності учнів, зокрема в процесі вивчення інформатики, які б забезпечували швидке й міцне опанування навчального матеріалу школярами з урахуванням їхніх індивідуальних можливостей.

Турнір – це завжди свято, веселий настрій, вигадки. Гра відкриває зовсім інші сторони  інформатики, ті, на які не завжди звертаєш увагу на уроці, при серйозній розмові про цю складну сучасну науку. Для багатьох учнів гра дає можливість проявити свою любов до предмета, розкрити приховані таланти, а для декого може стати поштовхом до зацікавлення.

Така методика викладання інформатики на практиці вже показала позитивні результати: учні вміють самостійно опрацьовувати матеріал, знаходити необхідну інформацію, краще володіють практичним навичками роботи на ПК. Кожен учень навчається у свій спосіб і своєму темпі. А це у свою чергу стимулює учнів до вивчення предмета, розвиває їх самостійність та самодисципліну, вміння мислити творчо. А такий учень буде вміти постійно навчатися; цікавитися та любити працювати над складними ситуаціями;вміти засвоювати великий обсяг інформації;вміти творчо і винахідливо розв’язати складні проблеми; не боятися проблем або невдачі, а сміливо шукати вихід із будь-якої ситуації; готовий продуктивно співпрацювати з іншими у складі команди.

Тиждень інформатики пройшов яскраво та насичено, діти отримали задоволення від цікавих вікторин, конкурсів та інтелектуальних ігор, пов’язаних з інформатикою. Всі переможці відзначені дипломами та грамотами найкращих знавців світу інформаційних технологій.

Вчителька інформатики

___________    Ковтунович К. В.

Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.